פטריק הצלם - צלם מגנטים
פטריק הצלם - צלם מגנטים

צלם סטילס - יותר ממקצוע, תשוקה

צלם ל-3 שעות

לאיכות תמונות מדהימות !
  • צלם
  • ציוד מקצועי ביותר
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 3 שעות

צלם ל-4 שעות

לבר/בת מצווה , או לכל אירוע אחר !
  • צלם
  • צלם מקצועי ומנוסה
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 4 שעות

צלם ל-5 שעות

לכל סוגי האירועים !
  • צלם
  • ציוד מקצועי ביותר
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 5 שעות

צלם ל-6 שעות

לחתונה , חינה , כנסים
  • צלם
  • ציוד מקצועי ביותר
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 6 שעות
* לייעוץ בחינם בווצאפ או בטלפון :

צלם סטילס

כולנו כבר יודעים שאחת המזכרות הכי מרגשות ויפות מאירועים גדולים בחיים, כמו חינה, חתונה או בר/בת מצווה, הן התמונות. תיעוד החיוכים, הצחוקים, לב האירוע וגם הרגעים הקטנים יוכלו ללוות אתכם לאורך שנים ולהזכיר לכם את האירוע היפה שארגנתם לפני כל כך הרבה שנים.

בשביל שתוכלו להנות מהתמונות האלו, אתם צריכים למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיעניקו לכם תמונות בלתי נשכחות. עם זאת, בשנים האחרונות לא מעט אנשים תוהים האם עדיין צריך את זה. בעידן שלנו, שבו לכולם יש מצלמה באיכות לא רעה ביד, האם באמת צריך לשכור את שירותיו של צלם סטילס מקצועי? יש רק תשובה אחת לשאלה הזו: כמובן שכן!

צלם שישתמש בטכניקות המתקדמות ביותר

למרות שמרבית האנשים יודעים כיצד להפעיל את מצלמות הטלפונים החכמים שלהם וחושבים שמדובר בתמונות איכותיות, צלמים יודעים כי אין תחליף למצלמה אמיתית. איכויות המצלמה הניידת הן בלתי ניתנות להחלפה, מה גם שאנשי מקצוע יודעים כיצד להשתמש בהן בצורה הטובה ביותר. בנוסף, כדאי לזכור כי אנשי המקצוע לרוב עובדים עם תוכנות עריכה ושדרוג תמונות מתקדמות, כך שתוכלו לקבל את התוצר הכי יפה לאירוע שלכם.

צלם סטילס יאפשר לכם להנות מהרגע

אם אתם עומדים לארגן אירוע חשוב, אנחנו בטוחים שחשוב לכם שכל רגע בו יהיה מתועד. לצד זאת, בוודאי לא רוצים לבקש מאחד האורחים שלכם לתעד את האירוע עבורכם, משום שכך שתכם לא באמת תוכלו להתרכז בשמחה ובמטרה שלשמה התכנסתם. כאשר שוכרים את שירותיהם של צלמי סטילס מקצועיים ומנוסים, אתם יכולים להיות בטוחים שיש מי שעושה את העבודה החשובה הזו בשבילכם ויעניק לכם תיעוד לכל היופי שארגנתם.

צילום שיהפוך לפיתוח מרהיב

זה נכון שבתקופה שבה אנחנו נמצאים ניתן לפתח גם תמונות שצולמו מהמכשיר הנייד, אך במבחן התוצאה – הן לא מצליחות להגיע לאיכות ולרמה של המצלמות המקצועיות. במידה ואתם שוקלים להכין אלבום בעל תמונות פיזיות לאירוע שלכם, כזה שתוכלו לפתוח ולרפרף על תמונותיו בעוד עשרות שנים, חשוב שהתמונות עצמן יהיו באיכות גבוהה על מנת שהן ישרדו לאורך זמן. עם כמה שהפיתוח עצמו משפיע על איכותן, זכרו שגם הצילום עצמו משפיע. ככל שאיכות הצילום תהיה גבוהה יותר – כך גדלים הסיכויים שתוכלו להנות מהתמונות האלו במשך זמן רב.

צילום סטילס לאירועים – שירות חובה גם במאה ה-21

אם לסכם, אין ספק שלצילום סטילס ולאנשי המקצוע העוסקים במלאכה יש עדיין מקום של כבוד גם בתקופה המודרנית שלנו. במידה וגם אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים לוודא שהוא מתועד בצורה הטובה והיפה ביותר, הגעתם למקום הנכון. אני והצוות שלי נשמח

צלם סטילס
צלם סטילס

כך תוזילו את המחיר !

על מנת ליהנות משירות של צלם  סטילס, ולקבל תמורה טובה מאוד לכסף שלכם, תוכלו להיעזר בכמה טיפים:

  1. במקום להזמין צוות נרחב של צלמים, העדיפו צלם סטילס מקצועי שבא לעבוד ולתת לכם ערך.
  2. שירות של צלם סטילס  לא חייב לכלול עיצובי אלבומים יקרים ויוקרתיים. כאשר תקבלו את התמונות תוכלו אם תרצו לשבץ אותם באלבום על פי טעמכם האישי.
  3. בלי פוטושופ מוגזם – הרבה פעמים מה שמייקר את השירות זה לא הצילומים עצמם. צלם מקצועי יודע לתפוס את הרגעים הנכונים, בזכות עין מקצועית ומגע אמנותי. עלות השירות יכול לעלות כאשר רוצים להוסיף שיפור תמונות ועבודת פוטושופ. לטעמי אין צורף להוציא הון על ריטוש תמונות ועיצוב גרפי. פשוט מצאו צלם טוב שמגיע עם מצלמה סופר מקצועית ושעושה עבודה טובה ויפה.
  4. הזמינו מראש – שירותי צלם סטילס נחשבים למבוקשים למדי. אם תדחו את הזמנת השירות לרגע האחרון, יתכן שהתאריך הנחוץ לכם יהיה תפוס. הקפידו להזמין שירות כמה שיותר מקדם, כך שתיהנו מכל העולמות. גם צלם טוב שמשוריין לאירוע שלכם וגם עלות סביר כמו שאתם רוצים.
  5. סכמו את כל הפרטים  – כך שלא יהיו אי הבנות, חשוב לסכם מראש כל הפרטים כולל תשלום  ומה בדיוק מקבלים בתמורה, יתכן שיהיה כדאי לסכם על חבילת צילום שמתאימה לאירוע.

אם כן, יש כמה דרכים שיאפשרו לכם להוזיל את ההוצאות, ועדיין לקבל שירות מקצועי של צילומי סטילס. כדאי מאוד לבקש לראות את תיק העבודות של הצלם, כך שתתרשמו באיכות ובסגנון העבודה שלו.

למה לבחור בפטריק הצלם?
5 כוכבים צילום מגנטים
צילום על ידי צלם סטילס בעל ניסיון רב.
5 כוכבים צילום מגנטים
המחיר נקבע עם הלקוח מראש, כדי לחסוך לכם כאבי הראש ולמנוע לכם אי נעימות. פטריק הצלם ייתן לכם את המחירים בין הטובים בארץ. הצלמים הכי אמינים ומקצועיים שלא מאכזבים אף פעם את הלקוחות שלהם !
5 כוכבים צילום מגנטים
מחפשים צלם סטילס במחירים נוחים שלא תמצאו בשום מקום ? הגעתם למקום הנכון !
5 כוכבים צילום מגנטים
החומר גלם נשמר בענן 60 יום כדי לתת ללקוח למשוך את התמונות בקצב שלו
5 כוכבים צילום מגנטים
צלם סטילס לכל מטרה שיבוא לתעד את הרגעים המרגשים ביותר.
5 כוכבים צילום מגנטים
הצלם שיגיע לאירועי שלכם בעל תודעת שירות גבוהה וסבלני , אשר יכול לתת מענה לכל סוגי צילום מגנטים , וידאו וסטילס ,
5 כוכבים צילום מגנטים
בזמן צילום הכול נשמר במצלמה על 2 כרטיסי זיכרון נפרדים לגיבוי מלא ,כאשר יש כשל של אחר מהכרטיסים ,התמונות ישמרו בכרטיס השני .
5 כוכבים צילום מגנטים
אחד הדברים החשובים זה זמן הספקה התמונות . מתי נקבל אותן ? אצלנו הלקוח מקבל את כל החומר גלם תוך 48 שעות מסיום האירוע בענן .. ומאוחר יותר עד 15 יום כל התמונות עם עריכה קלה
5 כוכבים צילום מגנטים
המחירון המוצג באתר כולל עריכה קלה ומיון של התמונות אבל יש אפשרות לבקש עריכה מלאה על ידי עורך בתוספת 350 שקל בלבד .
5 כוכבים צילום מגנטים
מאגר של אלפי מסגרות למגנטים לבחירה , לאחר הבחירה נעצב אותו ביחד לפי הדרישות שלכם.
5 כוכבים צילום מגנטים
משתמשים בציוד החדיש ביותר כדי להבטיח מזכרת נצחית של אירוע שלכם
5 כוכבים צילום מגנטים
מצלמה פול פריים של חברת ניקון D850
5 כוכבים צילום מגנטים
מגיעים עם תאורה חיצונית לקבלת תמונות מדהימות כמו בסטודיו
5 כוכבים צילום מגנטים
פלאשים חצונים של חברת גוקודס GODOX D200 PRO
להצעת מחיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: