פטריק הצלם - צלם מגנטים
פטריק הצלם - צלם מגנטים

כמה עולה צלם מגנטים מחיר לאירוע , לאירועים ?

צלם מגנטים

ל -3 שעות
900 ש"ח
  • צלם מגנטים איש צוות אחד
  • כיתוב ומסגרת מעוצבים לבחירה.
  • מגנטים בהדפסה תרמית
  • הפקת מגנטים במשך האירוע
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 3 שעות
מגנטים ל 3 שעות

צלם מגנטים

ל -4 שעות
1200 ש"ח
  • צלם מגנטים אחד
  • כיתוב ומסגרת מעוצבים לבחירה.
  • מגנטים בהדפסה תרמית
  • הפקת מגנטים בזמן האירוע
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 4 שעות
מגנטים ל-4 שעות

צלם מגנטים

ל- 5 שעות
1500 ש"ח
  • צלם מגנטים כולל עורך / מדפיס
  • כיתוב ומסגרת מעוצבים לבחירה
  • מגנטים בהדפסה תרמית
  • הפקת מגנטים במשך האירוע
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 5 שעות
מגנטים ל 5 שעות

צלם מגנטים

ל- 6 שעות
1700 ש"ח
  • צלם מגנטים כולל עורך / מדפיס
  • כיתוב ומסגרת מעוצבים לבחירה.
  • מגנטים בהדפסה תרמית
  • הפקת מגנטים במשך האירוע
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עד 6 שעות
מגנטים ל 6 שעות
* המחירים יכולים להשתנות - תלוי במיקום גאוגרפי, יום בשבוע
* לפרטים נוספים :

צלם מגנטים מחיר

כשמדובר בבחירת צלם מגנטים לאירוע שלכם, המחיר הוא בהחלט גורם שתביאו בחשבון. כצלם מגנטים מנוסה עם עין לפרטים הקטנים וגישה אמנותית ואישית, אני מציע מחירים הוגנים  המותאמים למגוון אירועים ולכל כיס. צלם מגנטים מחיר תלוי למעשה במשך הזמן שתרצו שאהיה באירוע שלכם. המחיר שלי מבוסס על אורך האירוע כך שעבור 3 שעות של צילום מגנטים, המחיר הוא 900 ש"ח. לאירוע של 4 שעות, העלות היא 1,200 ש"ח. כאשר מדובר באירועים ארוכים יחסית, אירועים בני 5 שעות עולים 1,500 ש"ח, ואילו צילום של 6 שעות יעלה 1,700 ש"ח.

חשוב לומר לגבי צלם מגנטים מחיר, שלא מדובר אך ורק במחיר עבור הצלם עם המצלמה. המחיר כולל לא רק את שירותי הצילום שלי, אלא גם עורך תמונות ומדפיס או יותר מאחד, תלוי בכמות המגנטים שצריכים. תוכלו לבחור באותו מחיר מתוך מבחר עיצובים של כיתוב ומסגרות, בהתאמה מלאה לטעם שלכם. המגנטים מופקים במהלך האירוע בהדפסה תרמית איכותית, עם תוצאות מרהיבות ושוות.

בנוסף לצילום ולהפקת המגנטים המעוצבים, אתם מקבלים את כל התמונות דרך Google Drive. אם אתם רוצים להוסיף נגיעה מיוחדת ובלתי נשכחת לאירוע שלכם, צלם מגנטים הוא הבחירה האידיאלית, במחיר נוח ומשתלם. כמובן, לא רק המחיר הוא החשוב. במחיר הוגן ועם שירות מכל הלב, אעזור לכם לקבל תוצאה מרהיבה ואיכותית במיוחד.

כמה עולה צלם מגנטים

אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת צלם מגנטים לאירוע שלכם הוא כמובן המחיר. אז כמה עולה צלם מגנטים ? מיד נענה על כך בצורה מפורטת.
כצלם מגנטים מנוסה ומיומן, אני גאה להציע מחירים תחרותיים שיתאימו לכל לקוח ולכל לקוחה. המחיר שלי נקבע על פי משך הזמן של הצילום באירוע. למשל, עבור 3 שעות של יום הולדת את בר מצווה, המחיר לצלם הוא 900 ש"ח. עבור צילום של 4 שעות באירוע, המחיר לצלם 1,200 ש"ח. צלם לאירוע בן 5 שעות 1,500 ש"ח, ואילו צילום של 6 שעות 1,700 ש"ח.
אבל כאשר שואלים כמה עולה צלם מגנטים צריך להבין עוד משהו. המחיר כולל לא רק את שירותי הצילום המקצועיים שלי. בנוסף מגיע לכם לקבל עורך תמונות ומדפיס כדי לקבל את המגנטים במהירות האפשרית. ללא תוספת תשלום אתם מוזמנים לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים, מסגרות וכיתובים, לטעמכם ובסגנון הרצוי. המגנטים מודפסים במקום, ברזולוציה גבוהה ובאיכות מצוינת, של הדפסה תרמית.
אם אתם מעוניינים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ומיוחד, עם צילומים אומנותיים יוצאים מן הכלל, אני לשירותכם. מגיע תמיד עם מצלמה איכותית, עין חדה לפרטים ושירות מכל הלב. במחירים הוגנים תקבלו שלל מגנטים נפלאים, יפים ומושקעים. אל תהססו ליצור איתי קשר, ואשמח להגיע לכל יום הולדת, מסיבה אירוע משפחתי ואירועים אחרים.

כמה עולה צלם מגנטים לאירוע

אם אתם מתכננים אירוע ומעוניינים בצילומי מגנטים מעולים, תרצו בוודאי לדעת כמה עולה צלם מגנטים לאירוע. המחירים שלי תמיד הוגנים ומותאמים לאירוע. המחיר מתחיל בכמה מאות שקלים ומגיע עד ל-1700 ₪ ויותר, תלוי לכמה שעות אתם מעוניינים בצלם ומהו משך האירוע.

המחיר כולל לא רק את שירותי כצלם מגנטים, אלא גם שירותי עיצוב ועריכה. כל תמונה מגיעה אם אפשרות למסגרות מעוצבות, תוספת מסר מילולי והכל ברזולוציה מרהיבה ובתמונות תרמיות. אגב, כאשר אתם שואלים כמה עולה צלם מגנטים לאירוע , כדאי שתשאלו מה עוד אתם מקבלים. ובכן, ממני אתם מקבלים גם את כל התמונות לא רק במגנטים. הכל מגיע אליהם גם אונליין, דרך גוגל דרייב.

כמה עולה צלם מגנטים לאירועים

מחפשים דרך ייחודית ומרגשת להנציח את האירועים שלכם? צלם מגנטים יכול להיות הפתרון שאתם צריכים! אבל כמה עולה צלם מגנטים לאירועים ? אצלי, המחירים הוגנים ונוחים. אני מציע מחירים תחרותיים שיתאימו לכל תקציב והדבר המרכזי הוא אורך האירוע שלכם. המחירים מתחילים בכמה מאות שקלים ואתם מקבלים צלם מיומן שיכול להיות באירוע אפילו 3, 4 או 5 שעות ויותר.
המחיר כולל תוצאות מעולות והדפסה איכותית מהירה במיוחד. המחיר כולל אפשרות לעריכת התמונות, הוספת מסגרות ומשפטים שאתם רוצים. מלבד הצילום והפקת המגנטים בזמן האירוע, תקבלו לאחר מכן את הכל גם אונליין (בגוגל דרייב). עכשיו אתם יודעים כמה עולה צלם מגנטים לאירועים. אם אתם מחפשים דרך לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת, צלם מגנטים הוא הבחירה המושלמת.

מחיר צלם מגנטים

כשאתם שוקלים להזמין צלם מגנטים לאירוע שלכם, המחיר הוא בוודאי שיקול חשוב. כצלם מגנטים מנוסה, אני מציע מגוון אפשרויות כדי להתאים לתקציב ולצרכים שלכם. אז מהו מחיר צלם מגנטים כיום? מחיר הצילום שלי מבוסס על משך האירוע. לאירוע של 3 שעות, המחיר הוא 900 ש"ח. עבור 4 שעות, המחיר עולה ל-1,200 ש"ח. אירועים של 5 שעות עולים 1,500 ש"ח, ואילו צילום של 6 שעות עולה 1,700 ש"ח.

אתם יכולים להבחין כי מחיר צלם מגנטים הוא בעצם עניין של חבילה תפורה אישית. החבילה שלי כוללת לא רק צלם מגנטים מקצועי, אלא גם עורך ומדפיס במקום. תוכלו לבחור מבין מגוון עיצובי כיתוב ומסגרת כדי להתאים את המגנטים לסגנון האירוע שלכם. המגנטים מודפסים במקום באיכות גבוהה בהדפסה תרמית, כך שהאורחים יכולים לקחת מייד לידיהם את התמונות הייחודיות.

בנוסף לצילום והפקת המגנטים במהלך האירוע, אני גם מספק ללא תוספת מחיר את כל התמונות באמצעות גוגל דרייב לאחר האירוע. כלומר, תוכלו לשמור ולהעביר בקלות את הרגעים המיוחדים שצולמו.

אם אתם מחפשים דרך נפלאה להפוך את האירוע שלכם למיוחד, צלם מגנטים הוא הבחירה המושלמת. עם העין החדה של לפרטים, הזווית האמנותית והמחירים ההוגנים שלי, אני אעזור לכם ליהנות ממגנטים שהם מזכרות מקסימות שהאורחים שלכם יוקירו ויהנו מהם. צרו איתי קשר ואשמח להגיע לצלם את האירוע המיוחד שלכם.

איך נקבע המחיר של המגנטים ?

מחירו של צלם מגנטים נקבע בהתאם לכמה דברים:

  • משך השהות באירוע – תלוי במספר השעות שבהן ישהה הצלם באירוע. זה הוא אחד הדברים החשובים שעל פיהם קובעים את עלות השירות הכוללת.
  • כמות המגנטים הנחוצים – מספר המשתתפים באירוע הוא זה שקובע כמה מגנטים יספק הצלם. מצד אחד, כמות משתתפים גדולה מייקרת את המחיר הכולל.
  • הניסיון של הצלם – צלמים מנוסים ובעלי מוניטין עשויים לגבות מחיר מיוחד עבור שירות מיוחד. יחד עם זאת, ישנם צלמים שמציעים מחיר מאוד נוח לשירות מסוג הזה כי לאו דווקא הצלם הראשי או הוותיק ביותר בחברה יהיה אחראי על המגנטים.
  • תאריך  – כמו אצל ספקים אחרים, יש תאריכי שיא שבהם המחירים עולים ותקופות שפל, רצוי לשריין את התאריך כמה שיותר מוקדם, כדי לשלם פחות ממי ש"סוגר" תאריך ברגע האחרון.
  • איכות ההדפסה – עלות צלם מגנטים מחיר קשורה גם לאיכות ההדפסה. מגנטים באיכות גבוהה יהיו עמידים ומבריקים יותר. הם עולים בהתאם, אולם הבדלי המחיר לא חייבים להיות גדולים במיוחד.
  • סוגי עיצובים מיוחדים – ישנם צלמים שמציעים עיצובים מיוחדים של המגנטים, מסגרות ותוספות גרפיות. מאוד נחמד שיש מגוון עיצובים לבחירה. אם מבקשים עיצוב חדש, שלא קיים מן המוכן, זהו שירות שעשוי להיות כרוך ביותר עבודה ולכן גם מחיר נוסף. יש לשים לב שקיימים הרבה עיצובים מוכנים, במחיר נוח.
  • גדלי המגנטים שאתם צריכים – לצד גדלי מגנטים סטנדרטיים, ניתן לקבל מגנטים בגדלים ואף בצורות מיוחדות. כלומר, המחיר מתייחס לא רק לכמות היחידות אלא גם לכמה מהיחידות הנדרשות הן בגדלים המיוחדים.

כך תוודאו שאתם מקבלים מחיר הוגן

כדי לוודא שאתם מקבלים מחיר הוגן, תוכלו לבקש הצעת מחיר מכמה ספקים. כמו כן, בדקו עם הצלם האם ישנם דילים שיכולים להוזיל את העלות

רוצים לדעת כמה עולה מגנטים לאירועים ?
יש לכם אירוע משפחתי קטן : ברית , יום הולדת או אולי אירוע גדול : חתונה , חינה על הפרק ? אתם מחפשים ? צלם מגנטים לאירועים הינו הטרנד הכי מבוקש לכל אירוע המשפחה בימים אלו. באתר שלנו דואגים לציין צלם מגנטים מחיר על יד כל חבילה כדי שהלקוח יוכל לסגור ולהזמין את החבילה מגנטים הרצויה בהקדם לאירועי המשפחתי..

צלם מגנטים מחיר
מחיר חבילת מגנטים אצלנו מתחילה מ 600 שקל ועד 1800 שקל תלוי בסוג האירוע , מיקום  , כמה מוזמנים , כמות השעות , בבוקר או בערב ? כל השאלות הבאות חיוניות לקבלת מחיר מדויק ומשתלם . לדוגמה : חבילת מגנטים לחתונה בקיסריה משעה 18:00 עד 00:00 כולל 10 הגדלות ו 2 בלוקי עץ יעלה 1300 שקל אם מספר המוזמנים תחת ל 150 ואם מספר מוזמנים מעל 200 אנשים אז חייבים להוסיף חותך – מדפיס מגנטים בעוד 350 שקל וזה מייקר קצת את החבילה . לכן חשוב לענות על כל השאלות בזמן ההזמנה .

צלם מגנטים מחיר |מגנטים לאירועים מחיר | מגנטים לאירועים השוואת מחירים
אם הגעתם לאתר שלי ככל הנראה רציתם לדעת כמה יעלה לכם חבילת מגנטים. טווח המחירים לצילום מגנטים  חייגו אלי או שלחו הודעה אשמח לשלוח לכם הצעת מחיר מסודרת 050-7891198

צלם מגנטים
למה לבחור בפטריק הצלם?
5 כוכבים צילום מגנטים
צילום מגנטים לאירועים על ידי צלם מגנטים וסטילס מקצועי בעל ניסיון רב בתחום צילום אירועים
5 כוכבים צילום מגנטים
סגנון הצילום שלנו הוא צילום ספונטני,אומנותי וטבעי
5 כוכבים צילום מגנטים
כל הציוד שלנו כולל ציוד גיבוי כדי להבטיח שלא יהוי הפסקות בצילומים במהלך האירוע
5 כוכבים צילום מגנטים
כל התמונות נשמרות בסיום האירוע בענן בגוגל דרייב במשך 30 יום כדי לתת ללקוח למשוך את התמונות בקצב שלו
5 כוכבים צילום מגנטים
הדפסת תרמית
5 כוכבים צילום מגנטים
מדפסת תרמית של חברת סיטיזאן דגם Cytizen CY-02
5 כוכבים צילום מגנטים
מגנטים ללא הגבלה
5 כוכבים צילום מגנטים
מחירים משתלמים !
5 כוכבים צילום מגנטים
בחירת מסגרת למגנט
5 כוכבים צילום מגנטים
מאגר של אלפי מסגרות למגנטים לבחירה , לאחר הבחירה נעצב אותו ביחד לפי הדרישות שלכם.
5 כוכבים צילום מגנטים
משתמשים בציוד המקצועי ביותר כדי להבטיח מזכרת נצחית של אירוע שלכם
5 כוכבים צילום מגנטים
מצלמה פול פריים של חברת ניקון Z8
להצעת מחיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: