...
פטריק הצלם - צלם מגנטים

צלם מגנטים לבר מצווה - צלם לעלייה לתורה - חבילת צילום לבר מצווה

צלם מגנטים לבר מצווה - צלם לעלייה לתורה

חבילת מס 4

צלם לעלייה לתורה בלבד
  • צלם סיליס (תמונות)
  • לבת הכנסת בלבד .
  • לא כולל בופה או אולם
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עריכה כלול

חבילת מס 3

צלם לעלייה לתורה כולל וידאו
  • צלם תמונות
  • כולל מצלמת וידאו כדי לתעד את קריאת התורה על חצובה קבועה.
  • כולל צילמים בבופה - ארוחה בבת הכנסת
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • עריכה כלול

חבילת מס 2

צלם מגנטים לבר מצווה
  • מגנטים לבר מצווה בבת הכנסת או באולם
  • כיתוב ומסגרת מעוצבים לבחירה
  • בהדפסה תרמית
  • הפקת מגנטים במשך האירוע
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

חבילת צילום לבר מצווה מס 1

הכל כלול !
  • צלם מגנטים + סטילס
  • צלם וידאו
  • חותך / עורך מגנטים
  • סה"כ 3 אנשי צוות
  • כיתוב ומסגרת מעוצבים לבחירה.
  • בהדפסה תרמית
  • 5 הגדלות בגודל 15X20
  • הפקת מגנטים במשך האירוע
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
מחפשים צלם לבר מצווה ? לעלייה לתורה ? למגנטים ? חבילת צילום לבר מצווה ?

חוגגים בקרוב בר מצווה  , מחפשים צלם לבר מצווה , או צלם לעלייה לתורה ,לבוק בטבע ,לאלבום דיגיטלי מעוצב או צלם מגנטים לבר מצווה ? בבת הכנסת או באולם . תתקשרו : 050-7891198  לקבלת יעוץ חינם 

צלם לעלייה לתורה

רגע השיא של כל אירוע בר מצווה הוא, איך לא, רגע העלייה לתורה. זהו הרגע המקודש ביותר באירוע בו חתן בר המצווה ניגש אל ספר הקודש ויכול לקרוא בו לראשונה כאדם בוגר. זהו רגע אמוציונלי במיוחד שיכול להפיק לא מעט רגשות מעורבים, אז למה שלא תשקיעו בצלם שיהיה שם בכדי לתעד את העלייה לתורה של היקר לליבכם?

למה כדאי להשקיע בצלם לעלייה לתורה?

קודם כל, משום שאתם כנראה לא תרצו לצלם את האירוע בעצמכם. נכון שמדובר ביום מרגש שחשוב להיזכר בו לתמיד, אבל האם באמת תרצו לבלות אותו מאחורי המצלמה? בשביל שאתם תוכלו להיות מרוכזים כל כולכם בטקס ולהתרגש יחד עם כולם, כדאי שתשקיעו בהבאת איש מקצוע שיוכל לתעד את כל מהלך הטקס בעבורכם. כך תוכלו גם להנות מתמונות מקצועיות מהעלייה לתורה שארגנתם וגם לא לפספס שום רגע במהלכו.

בנוסף, זכרו שתמונות מהעלייה לתורה של הנער שלכם יוכלו ללוות אותו במהלך כל חייו. תוכלו לשבץ אותו באלבום התמונות שלו ולהבטיח שהוא יוכל להביט בהן ולהיזכר בשמחה שארגנתם עבורו מתי שהוא רק ירצה במהלך חייו.

האם הצילום לא יפריע לטקס?

כמובן שלא. אני יודע כמה הטקס הזה חשוב עבור כל המארגנים והאורחים שמגיעים אליו, לכן אני מקפיד לבצע את הצילומים בשקט מוחלט ומבלי שהדבר יפריע למהלכו. אני לא דוגל בהידחפות אל לב מוקדי העניינים בשביל לתעד את פניו של הנער אלא בצילום אותנטי ואמיתי שיתעד את כל חלקי האירוע: את הנשים המתפללות בעזרת הנשים, את הגברים המעודדים את הנער, וכמובן שגם את עמדת העלייה עצמה.

אילו תמונות ניתן לקבל?

במסגרת חבילת הצילום העלייה לתורה שאני מציעה, תוכלו לקבל תמונות סטילס באיכות גבוהה שיעברו עריכה מקצועית במטרה להוציא את כל היופי שבהן. בנוסף, לאחר האירוע כל התמונות יימסרו אליכם באמצעות הגוגל דרייב. חשוב לציין כי החבילה הייעודית לעלייה לתורה אינה כוללת צילומים של הבופה או של שאר חלקי האירוע.

 

צלם לעלייה לתורה – מה מקבלים ? כמה זה יעלה לי?

מחיר החבילה של צלם לעלייה לתורה יכולה להשתנות בעקבות מגוון רחב של פרמטרים. החל ממיקום העלייה לתורה, דרך בקשות המשפחה ועד לציוד שבו אצטרך להשתמש – המחיר יכול להשתנות בצורה מהותית בין הזמנה להזמנה. מהסיבה הזו מומלץ ליצור איתי קשר מראש ולספר לי על החגיגה שלכם. כך אוכל להעניק לכם הצעת מחיר מותאמת לצרכים שלכם, כזו שתוציא אתכם ואת הנער החוגג הכי מרוצים שיש.

צילום עליה לתורה | צלם לעליה לתורה

הרגע שחווים פעם בחיים זהו טקס עליה לתורה. הילד שלכם הופך לנער , אנחנו כאן כדי לתעד את היום הקסום הזה ! החיוכים, החיבוקים, ההתרגשות והסוכריות העפות .
נספק לכם את כל שירותי ה- צילום לעלייה לתורה. תוכלו להזמין בנוסף ל – צלם לעלייה לתורה , צלם וידאו מקצועי לסרט מלא או סרטון קצר כולל עריכה מלאה בתוספת תשלום.  לשירותכם עוד אופציה להוסיף מגנטים או בלוקים.

צלם לעליה לתורה – מה חשוב לדעת ?

לפחות חצי שעה לפני הגעת המוזמנים לבת הכנסת , צריכים להתחיל אה צילומי שמשפחה עם החתן בר מצווה .צלם לעלייה לתורה הוא צלם סטילס מקצועי ובזמן קריאת התורה עי ידי החתן בר מצווה חשוב לא להפריע לצלם .או לעמוד בין המצלמה לחתן בר מצווה.

אם בסיום הטקס בר מצווה  אתם עושים סעודה או ארוחה בבית או באולם ., אפשרותכם להזמין צלם מגנטים לעלייה לתורה  ולקבל בזמן הסעודה מגנטים יפים ואיכותיים . ללא הגבלה .

* לפרטים בווצאפ או בטלפון :

צלם מגנטים לבר מצווה

אין ספק שבר מצווה הוא אחד האירועים הכי מרגשים במהלך החיים של כל נער יהודי. העלייה לתורה, החגיגה עם כל המשפחה הקרובה והכי חשוב – הידיעה שמאותו היום הנער הקטן שעומד במרכז העניינים הופך לגבר אמיתי. מהסיבה הזו, לא מעט משפחות בוחרות להשקיע בחגיגת בר מצווה מפוארת ומשמחת שמציינת את האירוע החשוב הזה.

בדומה לארגון של כל אירוע אחר, גם כאן יש לא מעט ספקים ששווה להשקיע בהם על מנת שהחגיגה תהיה שלמה. בדיוק בגלל זה מומלץ להשקיע ב- צלם מגנטים לבר מצווה , איש מקצוע שיוכל לתעד את הרגעים הכי חשובים באירוע שלכם. אם אתם לא לגמרי מבינים למה מדובר בתוספת שהיא פשוט חובה, אני מזמין אתכם להמשיך ולקרוא.

צלם שיגרום לחוגג להרגיש כמו מלך

בסופו של היום, חגיגת בר המצווה באה לעשות כבוד ולשמוח עם הנער החוגג, אז למה שלא תעזרו לו להרגיש כמו מלך ליום אחד? כשיש צלם שמתעד את אחד הימים המרגשים ביותר בחייו, היום שבו הוא באופן רשמי הופך להיות בן אדם בוגר, חתן בר המצווה יוכל לדעת שהוא באמת עומד במרכז העניינים. הצלם יעקוב במהלך היום אחרי החוגג ויסייע לכם לגרום לו להרגיש הכי מיוחד שיש.

צלם שילווה אתכם לאורך כל היום

לרבים מאיתנו כבר יצא להיות בחגיגות בר מצווה בעבר, כך שאתם בוודאי יודעים שמדובר ביום די ארוך: ההתארגנות, ההגעה לבית הכנסת, העלייה לתורה, המפגש עם המשפחה ועוד חלקים רבים. אני בטוח שלא תרצו להיות שקועים בטלפון שלכם מאחורי המצלמה בכל הרגעים האלו שאסור לפספס, אז למה לא לוודא שמישהו יצלם את הכל בשבילכם וגם ידפיס לכם את התמונות הטובות ביותר על מגנט? ליווי של צלם מגנטים לבר מצווה יוכל להשאיר אתכם בראש שקט ויאפשר לכם להתרכז במה שחשוב באמת.

צלם שיעניק לכל האורחים מזכרות מעולות

כבר שנים רבות שמגנטים הם חלק בלתי נפרד מאירועים שונים בחיינו, ויש לכך סיבה טובה: הם פשוט מזכרת מעולה, כזו שקל לתלות על המקרר, להביט בה ולהיזכר בכל הזמנים הטובים שעברנו עם האנשים הקרובים לנו. כשאתם משקיעים בצלם מגנטים שיגיע לבר המצווה שאתם מתכננים, אתם משקיעים השקעה גדולה גם באורחים שלכם. זו הזדמנות עבורם להצטלם כשהם לבושים יפה, עם חיוך על הפנים ובאים לחגוג את שמחת הבן שלכם מכל הלב. מי לא ירצה לתעד דבר כזה?

צלם מגנטים לבר מצווה – זה פטריק הצלם!

במידה והצלחתי להעביר לכם כמה צלם יוכל לשדרג את האירוע שלכם, כנראה שהגיע הזמן שנדבר. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר, לשמוע על מגוון חבילות הצילום שאני מציעה ולבחור את האחת שהכי תתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להמשיך לגלוש באתר ולחייג אליי לטלפון: 050-7891198.

צור קשר פטריק הצלם
צלם לבר מצווה - צלם לעלייה לתורה

חבילת צילום לבר מצווה

אם כמות המוזמנים מעל 120 – 150 אנשים ואתם חוגגים את הבר מצווה לאחר עלייה לתורה באולם גדול ,באפשרותכם להזמין חבילת צילום לבר מצווה המכילה צלם לעלייה לתורה , צלם וידאו  ו- צלם מגנטים לבר מצווה.

 המסגרת שהכי מתאימה לדרישות שלו .ה- צלם מגנטים לבר מצווה לאחר קבלת  המסגרת בחזרה מהלקוח  , יתחיל לעצב אותה  ויוסיף את הכיתוב שלקוח ביקש ממנו להוסיף.

צלם מגנטים לבר מצווה יכול לתת שירות לכל סוגי אירועים ! הוא גם צלם מגנטים לחתונה , לחינה , לברית לכנסים ועוד ..

מאוד חשוב לדעת צלם מגנטים לבר מצווה הוא לפני הכול צלם תמונות מקצועי ברוב המקרים התחיל בתוך צלם חתונה , צלם אירועים  ורק לאחר כמה שנים הוסיף לרזומה שלו את תחום המגנטים .

חבילות צילום לבר מצווה  – זה פטריק הצלם

במידה והצלחתי לעשות לכם חשק לתעד את אחד הרגעים הכי מרגשים של החיים, אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר! אשמח להגיע לעלייה לתורה שלכם ולהעניק לכם תמונות יפות וזיכרונות שילוו אתכם גם בעוד עשרות שנים קדימה בזמן.

צרו קשר עוד היום !

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.