פטריק הצלם - צלם מגנטים
פטריק הצלם - צלם מגנטים

חבילת צילום לחינה – צלם לחינה

חבילת צילום לחינה – צלם לחינה

רוצים עוד פרטים חייגו 050-7891198 או בצוואפ ==>

חבילת מס 4

3 צלמים
  • צלם סטילס לחינה
  • צלם וידאו
  • צלם מגנטים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

חבילה מס 3

2 צלמים
  • צלם תמונות לחינה
  • צלם וידאו
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

חבילת צילום לחינה מס 2

2 צלמים
  • צילום סטילס
  • צלם מגנטים
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

חבילה מס 1

צלם אחד
  • צלם סטילס אחד
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

חיפוש אחרי הצלם המושלם לחינה.

נמצאים בשלב שבו אתם מחפשים צלם איכותי לחינה שלכם ?. הגעתם למקום הנכון.

הניסיון הרב שלי בצילום שמחות ואירועים עזר לי להבין מה זוגות שעומדים להתחתן באמת רוצים וצריכים בצילום האירוע שלהם, מה עוזר להם לקבל את התוצרים המושלמים שהם מחפשים כל כך הרבה. מהסיבה הזו ארגנתי את ארבעת חבילות צילום החינה שלי, חבילות משתלמות ומדויקות שיכולות להתאים לכל זוג במדינת ישראל.

למה משתלם לבחור בחבילת צילום לחינה?

כשסוגרים חבילת צילום לחינה מהודקת ובנויה בראש ,מקבלים איתה לא מעט וודאות. תדעו בדיוק מה הם השירותים שתקבלו, מהו משך הליווי שתקבלו מהצלמים שלי ומהו המחיר שתתבקשו לצלם בסוף האירוע. כך, אתם יכולים לחסוך לעצמכם לא מעט התעסקויות וכאבי ראש ותוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – השמחה הגדולה שלכם.

יתרון נוסף של החבילות הוא העובדה שבסופו של דבר, המחיר שתשלמו יהיה משתלם יותר. סגירה של כל שירות בנפרד אצל כמה צלמים וספקים יכולה אולי להישמע כמו עסקה משתלמת, אך בפועל היא עלולה רק לסבך את העניינים ואפילו לקרוע לכם את הכיס. בחירה בחבילה מעניקה לכם תשלום אחד ויחיד שמכיל בתוכו את כל הצריכים שלכם בשביל להפוך את האירוע  למושלם.

מה ההבדלים בין החבילות?

ישנם כמה אלמנטים שמשתנים בין כל חבילה וחבילה שאני מציע, הראשון שביניהם הוא מספר הצלמים המגיעים לאירוע. ככל שהאירוע שלכם גדול וגדוש יותר – כך תצטרכו מספר רב יותר של צלמים שיכסו את שטח האירוע ויוודאו שכל ריקוד וכל אורח מתועדים. ככל שיש יותר צלמים, כך מחיר החבילה עתיד לעלות.

אלמנט נוסף שמבדיל בין סוגי החבילות השונות הוא סוג הצילום המבוקש. ישנן חבילות המכילות בתוכן תמונות סטילס לצד צילום מגנטים, בעוד שחבילות אחרות מעניקות את האפשרות לצילום מגנטים לצד צילום סרט וידיאו. כדאי שתדעו כי בחבילה המפנקת ביותר תוכלו להנות מכל שלושת סוגי הצילום האלו ולוודא שהחתונה שלכם מכוסה מכל כיוון.

הבדל שלישי בין חבילה לחבילה  המוצעות כאן באתר הוא, כמובן, המחיר. ככל שהחבילה מכסה יותר שירותים, מכילה בתוכה יותר אנשי מקצוע ודורשת יותר עבודה – כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר. עם זאת, הקפדתי לבקש מחירים הגיוניים ביחס לשוק וביחס לעבודה הרבה שאני והצוות שלי משקיעים בכל אירוע, כך שכל זוג צעיר יוכל לתעד את השמחה שלהם בראש שקט.

נשאר לכם לבחור את חבילה המושלמת .

אחרי שהבנו בדיוק מה עומד מאחורי החבילות, כל מה שנשאר לעשות זה לבחור! ממש כאן תוכלו למצוא פירוט ראשוני של ארבעת חבילות השירותים שלי ולמצוא את זו שמתאימה למה שאתם מחפשים. יש חבילה שתפסה לכם את העין ? תוכלו ליצור איתי קשר לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר מדויקת.

 החינה אירוע מיוחד שבני עדות המזרח נוהגים לחגוג ,המהווה מעבר מחייכם כיחידים לחיי זוגיות משותפת. טקס החינה נערך כמה ימים לפני החתונה. רוב הזוגות חוגגים אתו בבית, מסעדה או אולם אירועים. מסיבת החינה אירוע מאוד חשוב לכן חשיבות לתעד ולהזמין צלם לחינה ,ו- צלם וידאו ומגנטים שזה כבר הופך להיות חבילת צילום לחינה המושלמת !,

חבילת צילום לחינה

צלם לחינה

מארגנים חינה עבורכם או עבור אחד האנשים הקרובים אליכם ? אני והצוות מאחלים לכם הנאה רבה ושמחה מכל הלב !.

אני יודע שעכשיו אתם שקועים עמוק בכל הסידורים וסגירת הספקים, אך בסופו של דבר כולם יגיעו בכדי לעשות לכם שמח ולחגוג את החתונה המתקרבת , מציע לכם חבילות צילום לחתונות במבצע ! .
לאורך השנים זכיתי לפגוש עשרות אם לא מאות זוגות שהיו מעוניינים בשירותי צילום לחינה החגיגית שלהם. לא מאט שאלו אותי כיצד ניתן לדייק את השירותים שיקבלו , אז החלטתי לעשות קצת סדר בעניין. קבלו את הטיפים שלי לסגירת צלם לחינה שיעשו לכם את החיים קלים יותר.
הבינו מראש מה מתאים לכם
אחת השאלות שיכולות לחסוך לכם לא מעט סיבוכים והוצאות בדרך אל החינה היא שאלה די פשוטה: ״מה אני באמת רוצה שיהיה לי בחינה ?״ ברגע שתשבו עם בן או בת הזוג שלכם ותכינו רשימה של סדרי עדיפויות, על מה לא מוכנים להתפשר ועל מה מוכנים לוותר, תוכלו לתכנן בצורה טובה יותר את האירוע שלכם. הטיפ הזה נכון גם בנוגע לסגירת שירותי הצילום. האם רוצים צלם סטילס או צלם מגנטים לחינה שלכם? או שאולי גם וגם ? האם חשוב לכם שהצלם ימסגר לכם את התמונות או יכולים לוותר על זה?
תסתכלו על תמונות מאירועים אחרים

בקשו תיק עבודה

בשביל לקבל השראה לעיצוב ולמראה של התמונות שלכם, תמיד מומלץ להסתכל על תמונות מאירועי חינה אחרים. ממש לא מדובר בהעתקה, אלא בניסיון למצוא את הסגנון שלכם ואת הצלם שיוכל להעניק לכם את התמונות שתמיד חלמתם עליהם. תוכלו לשוטט ברשת (או כאן באתר), לראות תמונות מאירועים אחרים ולהבין בדיוק מה הרצון שלכם.
תשמעו סיפורים של זוגות כמוכם
דרך מעולה למצוא את הצלם שיתאים לאירוע שלכם כמו כפפה ליד היא לשמוע מה זוגות אחרים, שהיו באותה דילמה כמוכם, ממליצים ומציעים לזוגות חדשים. תקראו מה ההמלצות שלהם בנוגע להיקף הצילומים ולליווי של הצלם, האם הם חושבים שהעריכה נחוצה, האם המחירים שקיבלו הוגנים והאם ממליצים על הצלם שהגיע לאירוע שלהם. העדיפו לעבוד עם צלם שיש עליו ביקורות חיוביות, כזה שהצליח להוציא את הלקוחות שלו מרוצים ולהעניק להם בדיוק את מה שהם חיפשו ורצו.
צלם לחינה – זה פטריק הצלם!
אבל בינינו? אם אתם עדיין מחפשים צלם לחינה אתם לא צריכים ללכת כל כך רחוק. אני והצוות שלי נשמח להגיע לשמחה שלכם, לתעד אותה וגם להעניק לכם מגנטים איכותיים ועמידים במידת הצורך. לאורך עשר שנות הניסיון שלי זכיתי ללוות זוגות רבים באחד האירועים השמחים ביותר בחייהם, ואשמח להביא את כל הידע המקצועי שלי גם לאירוע שלכם. אני מזמין אתכם להתרשם מתיק העבודות שלי וליצור איתי קשר לשריון התאריך שלכם עוד היום!

צלם לחינה

הכנות החתונה בפתח !

הסתיים מסיבת החינה , צריך כבר להיכנס להכנות לחתונה במלאו המרץ  , פטריק והצוות שלו מציע לכם חבילת צילום לחתונה מושלמת במבצע לזוגות שלקחו אותנו לחינה שלהם !.

אופציות להוסיף את ה- תקליטן לחתונה נסים שגב (איגואנה מוסיקה ) .