פטריק הצלם - צלם מגנטים
פטריק הצלם - צלם מגנטים

צלם ליום הולדת - צלם מגנטים ליום הולדת

צלם ליום הולדת לכל הגילאים - צלם מגנטים ליום הולדת

פנו אילנו עכשיו לקבלת הצעת מחיר 050-7891198

צלם מגנטים ליום הולדת

צלם מגנטים ליום הולדת
  • אפשרות לעורך /מדפיס
  • בהדפסה תרמית
  • הגדלות מתנה
  • מגנטים ללא הגבלה
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

צלם סטילס (תמונות)

צלם סטילס לאירוע
  • עריכה התמונת כלול
  • אין הגבלת תמונות במהלך האירוע
  • אופציה לאלבום דיגיטלי מעוצב
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב
  • תאורה חיצונית

צלם וידאו

צלם וידאו לאירוע
  • עריכה הסרט כולל
  • לחתונות , חינה ,או אירוע קטן
  • מסירת הסרטי וידאו בגוגל דרייב

חבילת צילום

הכל כלול !
  • מגנטים כולל עורך / מדפיס
  • צלם וידאו
  • צלם סטילס
  • 3 צלמים או יותר לפי דרישות הלקוח
  • אפשרות להוסיף תקליטן
  • פלאשים חצונים
  • מסירת התמונה והסרט בגוגל דרייב

צלם מגנטים ליום הולדת 

מחפשים צלם מגנטים ליום הולדת ? כצלם אירועים מנוסה עם עין חדה ונפש אמנותית, אני נותן את המקסימום בכל צילום. מסיבות יום הולדת הן תמיד אירועים מרגשים. ראוי להנציח את ימי ההולדת  בצורה ייחודית ובלתי נשכחת. שילוב של צילום באיכות גבוהה עם הכיף של תמונות מגנט, ישאיר לכם מזכרת נהדרת מיום ההולדת.

כאשר אתם שוכרים צלם מגנטים ליום הולדת, עם הרבה ניסיון ומיומנות, תקבלו מקצועיות ויצירתיות בכל רגע ורגע. אני עובד בחריצות כדי לצלם את רגעי השמחה, הצחוק וההנאה שהופכים את חגיגת יום ההולדת שלכם למיוחדת, ייחודית. צילום הרגע של חיתוך העוגה, כיבוי הנרות, האורחים העליזים, שרוקדים או משחקים. יש לי עין לפרטים וכישרון להיות במקום הנכון ברגע הנכון.

מה שמייחד את צילום המגנטים שלי הוא היכולת לספק לאורחים שלכם מזכרת נפלאה ויפה בזמן אמת. כל מגנט מתוכנן בקפידה כדי להציג את התמונות הטובות ביותר ולהבטיח שכולם יזכרו את היום המיוחד, בכל פעם שהם רואים את הצילום על המקרר או בפינת העבודה במשרד.

אם אתם רוצים לשדרג את מסיבת יום ההולדת שלכם ולהעניק לאורחים שלכם מזכרת ייחודית ומרגשת, פטריק הצלם לשירותכם. מומחיות שלי בצילום מגנטים תהפוך את היום המיוחד שלכם לאומנות בצילום. צרו איתי קשר עוד היום ואשמח להגיע ליום ההולדת שלכם או של יקיריכם. מגנטים נפלאים לחוויה בלתי נשכחת.

צלם ליום הולדת 80  

כל יום הולדת הוא יום מיוחד, אבל יש ימי הולדת שמייצגים ממש חיים שלמים. יום הולדת יום הולדת 80 הוא יום כזה. כברת דרך של חיים, חיים טובים וארוכים שראוי לצלם. כצלם מנוסה בעל עין חדה ונפש אמנותית, אני מבין את המשמעות של אבני הדרך המרכזיות של החיים. צלם ליום הולדת 80 זו אחריות, אחריות לצלם את הרגעים המיוחדים, של ליום המיוחד הזה עבור חוגגי יום ההולדת ויקיריהם.

כאשר אתם בוחרי בי, תיהנו מרמה גבוהה של מקצועיות ומומחיות ללא פשרות. אני ניגש לכל אירוע מתוך הבנה עמוקה של המשמעות שיש לו עבור המשפחה. חשוב לייצר סיפור ויזואלי מרהיב ומרגיש, שמגלם בתוכו את האהבה, השמחה והערך הרגשי של האירוע.

סגנון הצילום של צלם ליום הולדת 80 במיטבו מותאם לאופי האירוע. זה יכול להיות בדגש על צילום דיוקנאות פנים קלאסיים מחייכים. זה יכול להיות צילום שחותר לתפוס את הרגש, את האותנטיות. אני מצלם את הרגעים השמחים, החיוכים, לפעמים דמעות של התרגשות מיום ההולדת המיוחד. מהברכות ושתיית ה"לחיים" ועד לרגעי חיתוך העוגה, יש לי עין לפרטים וכישרון לצפות מראש את הרגעים המשמעותיים ביותר.

אם אתה או את רוצים לכבד את יום הולדתו ה -80 של סב או סבתא, אבא או אמא, פטריק הצלם יגיע בשמחה. מצויד במצלמה, עיניים חדות, נשמה אמנותית ומחויבות, לכם נשאר ליהנות מהתוצאות.

צלם ליום הולדת שנה

כהורים, ליום ההולדת הראשון של ילדכם יש המון משמעות. יום שמסמל שנה של גדילה, התפתחות,  צחוק ואינספור רגעים יקרים ללב. כצלם מנוסה עם עין חדה לפרטים וגישה אמנותית, אני מבין את החשיבות של תמונות ששומרות זיכרונות. אלה זיכרונות שישארו עבורכם ועבור משפחתכם במשך שנים רבות.

כאשר אתם בוחר בשירות שלי בתור צלם ליום הולדת שנה, היו סמוכים ובטוחים שהמצלמה שלי תתפוס את מה שמיוחד, בילד או בילדה המיוחדים שלכם. צילומים שיחשפו את השמחה של האירוע החשוב. הכיף של העוגה והנר הראשון, בני המשפחה והחברים בתמונות שמחממות את הלב. יש לי את הכישורים והיצירתיות לספר את הסיפור המרגש בתמונות.

הגישה שלי בתור צלם ליום הולדת שנה מתמקדת ביצירת אווירה רגועה ומהנה. אני עובד אתכם  כדי להבין את ההעדפות שלכם, וה"ראש" שלכם. התמונות ישקפו אתכם, את המשפחה שלכם והסגנון הייחודי של אהבתכם כהורים לילדיכם. אם אתם אוהבים צילומים טבעיים או מבוימים,  יש לי את המחויבות לספק את התמונות שישביעו את רצונכם.

בנוסף למומחיות הטכנית שלי, אני מביא המון סבלנות, יכולת להגיע למבוגרים ולילדים גם יחד. זהו כישרון, לעורר אמון בפעוטות, לדעת לתפוס את החיוכים והרגש שימיסו לכם את הלב בכל פעם שתביטו בתמונות.

אם אתם רוצים להבטיח שיום ההולדת הראשון של ילדכם יצולם כמו שצריך, פנו לפטריק הצלם שלכם.

צלם ליום הולדת 

מחפשים צלם ליום הולדת שנותן לכם יותר? כצלם מנוסה עם עין לפרטים וגישה אמנותית, אני מבין את החשיבות של הימים המיוחדים בחיים. את הרגעים היקרים ביותר בחיים ראוי לצלם וימי הולדת בהחלט ראויים להישמר למזכרת. בין אם זה יום הולדת ראשון, גיל שש עשרה או יום הולדת עגול, אני ניגש לכל אירוע באותה רמה של מסירות ויצירתיות. זו הדרך שלי להבטיח שהיום המיוחד שלכם יצולם בצורה יפה ומיוחדת.

כאשר אתם בוחרים בי בתור צלם ליום הולדת , תקבלו שירות שהוא ברמה האישית והמקצועית. צילומים על פי טעמכם וההעדפות הייחודיות שלכם. אני משקיע זמן בהבנת את הסגנון שלכם, האווירה שאתם רוצה ליצור, הרגעים שאתם רוצים לתפוס במצלמה. ניתן לצלם את ההכנות שלפני המסיבה, העוגה, החיוכים, הפרידה מהאורחים. אני אהיה שם כדי לצלם כל פרט וכל רגש.

סגנון צילום ימי ההולדת שלי הוא שילוב מגוון. תקבלו אוסף מאוזן של תמונות המספרות את הסיפור המלא של החגיגה, יום ההולדת שלכם או של היקרים לכם. יש לי כישרון לגרום לאנשים להרגיש בנוח מול המצלמה, והתוצאה היא טבעית ואמיתיות. כך אפשר לשקף את השמחה והאהבה באירוע.

בנוסף לכישורים הטכניים שלי, אני מביא נוכחות חיובית ואנרגטית. התפקיד שלי הוא מעבר לצילום תמונות בלבד, אלא לתרום לחוויה של היום המיוחד. כדי שחגיגת יום ההולדת תצטלם יפה ואפילו מרהיב, פטריק הצלם לשירותכם תמיד.

צלם סטילס ליום הולדת 

בתור צלם סטילס ליום הולדת, אני מתמחה בצילום החגיגות המיוחדות של ימי ההולדת דרך עדשת המצלמה. עם כל הכבוד לצילומי וידאו, יש משהו קלאסי ועוצמתי בצילום סטילס מרגש, שמנציח רגע מרגש.

כשאתם בוחרים בי כצלם, תוכלו לצפות לרמה גבוהה של תשומת לב לפרטים. כל זה עם שילוב יצירתיות שמייחדת את עבודתי. אני ניגש לכל אירוע עם אנרגיה רעננה, מחפש את האלמנטים הייחודיים שהופכים את יום ההולדת שלכם למיוחד. צילום קישוטים שנבחרו בקפידה, הרגעים הספונטניים המלאים בצחוק, יש לי עין לפרטים החשובים באמת.

הסגנון שלי בצילום הוא שילוב של אמנות ומציאות. אני מחפש תמונות שלא רק מרשימות מבחינה אסתטית אלא גם מעוררות רגש ומספרות את סיפור היום המיוחד שלכם, דרך סדרה של צילומים מרהיבים. צילום תקריב של עוגת יום ההולדת, חיבוק מרגש בין אנשים, צילום קבוצתי שמציג את השמחה של האירוע – כל תמונה מתוזמנת במיומנות.

מה שמייחד צלם סטילס ליום הולדת עם המון ניסיון, זו היכולת ליצור חוויה נינוחה ומהנה לכולם. אני מבין שהתמונות הטובות ביותר הן כשאנשים מרגישים בנוח, טבעיים. לכן אני מגיע עם גישה חמה וידידותית לכל אירוע. אני עובד ברקע, מתעד את מהלך יום ההולדת מבלי להפריע לרגעים החשובים באמת. אם אתם רוצים אוסף מדהים של תמונות סטילס, מוזמנים לפנות אלי, פטריק הצלם ואשמח להגיע.

מסגרת למגנטים לחתונה

צלם תמונות ליום הולדת 

אני מאמין שימי הולדת הם הזדמנות מושלמת לצילומים מקצועיים ומוקפדים. צלם תמונות ליום הולדת ייטיב לתפוס רגעים ספונטניים ומיוחדים. כמו כן אפשר להקדיש זמן לצילום מתוכנן, מה שמאפשר יצירת אוסף תמונות שבאמת מציגות את האישיות והסגנון שלכם.

כשאתם בוחרים בי לצילומי יום ההולדת, תוכלו לצפות לחוויה משותפת ויצירתית מההתחלה ועד הסוף. אני עובד בשיתוף פעולה הדוק איתכם כדי להבין את הראש שלכם, ההעדפות והאלמנטים הייחודיים שהופכים אתכם למי שאתם. בין אם אתם רוצים צילומים בסגנון מסוים שמשקפים אתכם, ובין אם תרצו צילומי פנים קלאסיים או צילומי קבוצה עם האנשים האהובים עליכם – יש לי את הכישורים והגמישות להפוך את הרעיונות שלכם לצילומים נפלאים.

הגישה שלי לצילומי יום הולדת מתמקדת ביצירת אווירה נוחה ומהנה. אני מבין שלהיות מול המצלמה יכול להרגיש לא טבעי לחלק מהאנשים. לכן אני מתמקד בבניית קשר עם הלקוחות ועוזר לכולם להרגיש בנוח. מתן הדרכה והכוונה עדינה, מאפשרים לי לתפוס הבעות ורגעים מיוחדים המשקפים אתכם ואת השמחה ביום המיוחד הזה.

בנוסף למומחיות הטכנית שלי בתור צלם תמונות ליום הולדת אני מביא עין לפרטים וראייה מזווית יצירתית לכל יום הולדת. אני בוחר בקפידה מיקומים, רקעים ותאורה המשלימים את הסגנון שלכם ומשדרגים את המראה של התמונות. בין אם אתם מעדיפים סגנון טבעי ובין אם תמונות יותר מבוימות ומתוכננות, יש לי את היכולת ליצור אוסף צילומים בדיוק בשבילכם.