פטריק הצלם - צלם מגנטים

צלם מגנטים לאירוע קטן

מחפשים צלם מגנטים ? סטילס ? וידאו ? תקליטן ? הגעתם למקום הנכון !

צלם מגנטים

עושים את הבחירה הנכונה
צלם מגנטים לאירוע קטן
  • הדפסה תרמית
  • מגנטים ללא הגבלה
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

צלם סטילס (תמונות)

ללא הגבלת תמונות
צלם סטילס לאירוע
  • אין הגבלת תמונות במהלך האירוע
  • אופציה לאלבום דיגיטלי מעוצב
  • מסירת התמונה בגוגל דרייב

צלם וידאו

עריכה מקצועית
צלם וידאו לאירוע
  • עריכה הסרט כולל
  • לחתונות , חינה ,או אירוע קטן
  • מסירת הסרטי וידאו בגוגל דרייב

חבילת צילום

הכל כלול
הכל כלול !
  • מגנטים
  • וידאו
  • סטילס
  • אפשרות להוסיף תקליטן

מגנטים לאירוע, יפים ואיכותיים 

מתכננים אירועי יפה ואיכותי? מגנטים לאירוע מסוג יפה ואיכותי במיוחד, הם התשובה המתבקשת והמוצלחת שחיפשתם לשדרוג האירוע! הם מזכרת, יחד עם חוויה שלמה שמוסיפה ניצוץ מיוחד לכל אירוע.

מגנטים לאירועים – מרגע אחד אל הנצח

חשבו על זה כעל קסם קטן, ברגע אחד אתם מחייכים למצלמה, וכעבור דקות ספורות, הרגע הזה כבר מונצח על מגנט שאפשר לקחת הביתה. זה לא סתם צילום, זו יצירת זיכרונות בזמן אמת! מגנטים לאירוע הם כמו מכונת זמן קטנה. הם שומרים את השמחה, את הצחוק, את הרגעים המיוחדים, ומאפשרים לכם לקחת אותם איתכם לתמיד. בכל פעם שתסתכלו על המגנט על המקרר, תוכלו לחזור לאותו רגע קסום.

מעבדת הפלאים של מגנטים אישיים

כל אירוע הוא ייחודי, וכך גם המגנטים שלו צריכים להיות. זו הסיבה שהאפשרויות לעיצוב והתאמה אישית הן כמעט אינסופיות. רוצים מסגרת מיוחדת? אולי לוגו או מסר שמייחד את האירוע? או אולי ציטוט מצחיק? הכל אפשרי!

חשבו על המגנטים כעל בד ציור שעליו אתם יכולים ליצור יצירה שתביע את האירוע שלכם. מגנטים יכולים לשקף את הנושא של האירוע, את האווירה, ואפילו את האישיות של בעלי האירוע  זו דרך נפלאה להוסיף טאץ' אישי לכל תמונה.המגנטים הם הרבה יותר מפלסטיק עם תמונה. הם יוצרים חוויה שלמה! חשבו על ההתרגשות של האורחים כשהם מחכים לראות את התמונה שלהם, על הצחוק והחיוך כשהם מתבוננים בתוצאה ולבסוף, כמה כיף לקחת את המגנט הביתה.

מגנטים , להוסיף אווירה גם לאירועים קטנים 

האם חשבתם שרק אירועים גדולים יכולים ליהנות מהקסם של מגנטים? חשבו על כך שוב! מגנטים לאירוע קטן הם הדרך המושלמת להפוך כל אירוע לא גדול ואפילו אינטימי לחוויה בלתי נשכחת. בואו נגלה איך אפשר להכניס המון קסם לאירוע קטן, עם צילומי מגנט מרהיבים של פטריק הצלם.

נגיעות של תמונה, עם קסם בכל פינה

אירועים קטנים הם הזדמנות נפלאה ליצור כיף וחיבור אישי בין המוזמנים.  מגנטים לאירוע קטן מעניקים נופך של קסם לחוויה הזו שיש באירועים קטנים. הם מנציחים רגעים, אבל גם יוצרים אותם! חשבו על החיוכים שיעלו על פני האורחים כשיקבלו מזכרת מגנט מצלמת, שמודפסת מהר בזמן האירוע. מי אמר שצריך המון מקום כדי ליצור קסם של תמונה על מגנט? עם הטכנולוגיה המתקדמת, אפשר להביא את כל הקסם של צילום והדפסת מגנטים גם לאירועים קטנים, בין רגע. מצלמה קומפקטית, מדפסת ניידת, וקצת דמיון – וכבר יש לכם מעבדת פלאים של צלם אמן, שיכולה להתאים לכל אירוע קטן שרוצים שיהיה בו כיף גדול.

אישי יותר, מיוחד יותר

באירוע קטן, יש לכם את היתרון של יחס אישי לכל אורח. וכשמדובר במגנטים, זה אומר שאפשר להשקיע בכל תמונה. אולי תרצו להוסיף כיתוב אישי לכל מגנט? או אולי לבחור את המסגרת שהכי מתאימה? האפשרויות הן אינסופיות! לפעמים דווקא האירועים הקטנים הם אלה שנשארים איתנו לאורך זמן. מגנטים הם דרך נפלאה לשמר את הרגעים המיוחדים האלה.  

צלם מגנטים לאירוע קטן - צלם מגנטים לאירועים

צלם מגנטים לאירוע קטן, נופך קסום לאירוע שלכם 

חולמים על אירוע שיישאר בזיכרונכם לנצח? צלם מגנטים לאירוע קטן הוא הפתרון הקסום שאתם מחפשים! פטריק הצלם לא רק מנציח רגעים מיוחדים, אלא מעניק לכם חוויה שלמה שמעשירה כל אירוע.

מאחורי הקלעים, הקסם שבעדשה

צלם מגנטים לאירוע הוא הרבה יותר מסתם איש חביב עם מצלמה. זה הוא קוסם שיודע לתפוס את הרגע המושלם ולהפוך אותו למזכרת מצולמת בהינף יד (או בלחיצת כפתור). זו אמנות של יצירת קסם של צילומי מגנט, הפצת שמחה ויצירת אווירה נעימה עם האורחים. הצלם המקצועי הוא כמו רקדן חינני – הוא נע בין האורחים בחן, יודע מתי להופיע ומתי להיעלם. הוא תופס את הרגעים הקסומים ביותר של שמחה והנאה, והופך אותם למגנטים מרהיבים שישמרו את הקסם המצולם לשנים רבות.

ומה לגבי הטכנולוגיה? אפשר לומר שזה כמו קופסת קסמים ניידת! צלמי מגנטים מקצועיים כמו פטריק הצלם משתמשים בציוד מתקדם ביותר – מצלמות דיגיטליות חדישות, מדפסות מהירות שמפיקות מגנטים באיכות גבוהה כאילו מתוך סיפור אגדה. כל זה מאפשר לאורחים לקבל את התמונה האישית למזכרת במהלך האירוע. הכל נוצר מול העיניים, ממש כמו קוסם שמוציא יונה מהכובע!

צלם מגנטים לאירועים, תוצאה נפלאה כבמטה קסם

אחד הקסמים הגדולים של צלם מגנטים לאירוע הוא היכולת להתאים את השירות בדיוק לחלומות ולרצונות שלכם. רוצים מסגרת קסומה למגנטים? בבקשה! מעוניינים בלוגו מקסים עם שם האירוע או בעלי האירוע על כל מגנט? אין שום בעיה! האפשרויות הן כמעט אינסופיות, כמו שרביט קסמים שמגשים משאלות. גם באירוע שלכם ניתן לעצב את המגנטים כך שיתאימו לדרישות שלכם, עם עיצוב אישי, משפטים קסומים, הוספת צורות, פילטרים ועוד. אפשר להוסיף מסגרות ואיורים מיוחדים. כל מגנט הופך ליחיד במינו, ממש כמו שהאירוע שלכם יחיד במינו.

מעבר למגנטים

צלם מגנטים לאירוע מביא איתו הרבה יותר מסתם תמונות על מגנטים. הוא יוצר אווירה קסומה, מעודד אנשים להצטלם בכיף, ומוסיף אלמנט מרגש ולפעמים בלתי צפוי ומעניין. חשבו על זה, האורחים שלכם מקבלים מזכרת של תמונת מגנט, עם רגע קסום למזכרת, והכל נברא מהר מאוד, ממש כמו קסם אמיתי! מקבלים את התצלום החד פעמי, ממש כמו שבוחרים קלף במופע של קסמים.

ובסוף האירוע? לא רק שלאורחים נשארת מזכרת, גם לכם כבעלי האירוע יש אוסף של תמונות ומגנטים שמספרים את סיפור האירוע מלא הקסם שלכם. הכל מוגש בשלל מגנטים, בצורה הכי אותנטית וכיפית שיש.

לסיכום, פטריק, צלם מגנטים וצלם אמן הוא הרבה יותר מאשר נותן שירות. הוא הקוסם של המגנטים, מוסיף קסם, שמחה והנאה לכל אירוע. עם היכולת המוכחת וההשקעה בכל אירוע, אין פלא שהוא הפך לאחד הצלמים המבוקשים ביותר באירועים מכל הסוגים. אז למה לחכות? הפכו את האירוע שלכם ליפה יותר, עם מגנטים נפלאים לאירועים.

למה לבחור בפטריק הצלם?
5 כוכבים צילום מגנטים
צילום מגנטים לאירועים קטנים וגדולים עם פטריק הצלם !
5 כוכבים צילום מגנטים
סגנון הצילום שלנו הוא צילום ספונטני,אומנותי וטבעי
5 כוכבים צילום מגנטים
ציוד גיבוי באירוע הוא חשוב מאוד, לכן אנו דואגים להגיע תמיד עם 2 מצלמות סטילס מקצועיות, עדשות נוספות, פלאשים ועוד. ובנוסף – גם התמונות שלכם מגובות על ענן לאחר האירוע
5 כוכבים צילום מגנטים
כל התמונות נשמרות בסיום האירוע בענן בגוגל דרייב במשך 30 יום כדי לתת ללקוח למשוך את התמונות בקצב שלו
5 כוכבים צילום מגנטים
המגנטים שלנו מפותחים באמצעות מדפסת תרמית של חברת המבטיחה איכות מדהימה ומגנטים לאירועים שלא דוהים ולא מתקלפים גם לאחר שנים.
5 כוכבים צילום מגנטים
מדפסת תרמית
5 כוכבים צילום מגנטים
מגנטים ללא הגבלה
5 כוכבים צילום מגנטים
מתחילת האירוע שלכם ועד לסוף האירוע, אנחנו מפיקים מגנטים ללא הפסקה
5 כוכבים צילום מגנטים
בחירת מסגרת למגנטים
5 כוכבים צילום מגנטים
אלפי מסגרות למגנטים לבחירה
5 כוכבים צילום מגנטים
משתמשים בציוד המקצועי ביותר כדי להבטיח מזכרת נצחית של אירוע שלכם
5 כוכבים צילום מגנטים
מצלמה פול פריים של חברת ניקון D850
5 כוכבים צילום מגנטים
צלם מגנטים לאירועים קטנים זה לאירוע מסוג ברית ל 50- 80 מוזמנים ולאירוע שנמשך בדרך כלל עד 3 שעות .צלם מגנטים לאירועים גדולים יותר זה כבר לאירוע מסוג חתונה או חינה גם בר מצווה שכמות המוזמנים נע בין 120 ל 300 מוזמנים ויותר והמשך האירוע יכול להיות בין 5 ל 6 שעות ואפילו יותר .
5 כוכבים צילום מגנטים
פלאשים חצונים לקבלת תמונות מדהימות
להצעת מחיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: