פטריק הצלם - צלם מגנטים
פטריק הצלם - צלם מגנטים

דיג יי לאירועים - די ג יי לאירוע קטן

מחפשים דיג יי לאירועים ? לחינה ? לבר מצווה ? בת מצווה ? למסיבה ?

  •  

חוגגים בקרוב אירוע ? מסיבה ? חינה ? בר/בת מצווה ?

  •  

לחצו על הכפתור לקבלת ייעוץ בחינם עם די ג יי לאירוע קטן

  •  

רוצים לדעת כמה יעלה די ג׳יי לחתונה שתקפיץ את כל המוזמנים שלכם לרחבת ריקודים לחצו על הכפתור

  •  
* להזמנות ובירורים התקשרו :
לוגו של נסים שגב

דיג יי לאירועים - די ג יי לאירוע קטן

אודות איגואנה די ג׳יי – ניסים שגב

נעים להכיר שמי ניסים שגב( איגואנה די. ג'יי ) ומאז שאני זוכר את עצמי מוסיקה היתה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי.

את דרכי התחלתי כ- דיג יי לאירועים  -וגם די ג יי לאירוע קטן בלא מעט מקומות בהתחלה באירועים קטנים ומועדונים ומשם התקדמתי לתחום האירועים והחתונות בפרט להיות ה- DJ מבין המובילים ביותר בארץ בתחום האירועים והחתונות בפרט.

השמחה והאוירה שאני מקרין לקהל שרוקד ברחבת הריקודים כשאני מתקלט מולו יוצרת אוירה שכל הקהל רוקד לצלילי מוסיקה מקפיצה וקצבית.

מעבר להיות די. ג'יי כבר בפגישה הראשונה איתי( שאגב הקפה והמוסיקה עליי ) והיחס האישי שתקבלו כולל ליווי מקצועי ובלתי מתפשר עד האירוע המוצלח ביותר.

רק אצלי תקבלו כ- דיג יי לאירועים אירוע ללא הגבלת זמן, סגנונות מוסיקה מגוונים שממקמים אותי כתקליטן בעיקר בחתונות בין המקומות הראשונים בארץ עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום.

רק אצלי מובטח לכם אירוע: מקפיץ, מקצועי, יחס אישי, מקצועיות וכמובן ביטוח צד ג( עפ"י דרישת האולמות והגנים בארץ ).

בחירת התקליטן לאירוע שלכם צריכה להיות בצורה מקצועית ולא פחות חשוב שיהיה לכם אינטרקציה וחיבור עם ה- די. ג'יי כבר מהפגישה הראשונה.

דיג יי לאירועים שאתם לוקחים לאירוע שלכם צריך וחייב להיות מקצועי ברמה גבוהה ושידע לקרוא את הקהל ולהקפיץ אותו עד השעות הקטנות של הלילה!

אז קדימה תשאירו פרטים או חייגו אלינו ותקבלו אירוע שכולם לא יפסיקו לקפוץ ברחבת הריקודים…

.דיג יי לאירועים – איגואנה   

די ג יי לאירוע קטן

ל- דיג יי לאירועים יש סגנונות מוסיקליים רחבים ביותר שהוא יודע להתאים אותם לכל אירוע ושמחה שאתם חוגגים, הוא גם יוצר רמיקסים קצביים שנותנים גוון אחר לכל שיר: ישראלי, לועזי, טראנס, האוס.

השמחה שלכם זו המומחיות שלו! הוא ידע בדיוק איזה טעם מוזיקלי יש לקהל שרוקד באירוע שלכם ויקפיץ כל אחד שרוקד ברחבת הריקודים.

כשה- דיג יי לאירועים הוא מרכז האירוע , יבצע עבורכם שירות מצוין וילווה אתכם לאורך כל הדרך מהפגישה הראשונה אתו ועד אחרון האורחים שירקוד ברחבת הריקודים.

דיג יי לאירועים - די ג יי לאירוע קטן
דיג יי לאירועים - די ג יי לאירוע קטן

די ג יי לאירוע קטן

איך יודעים לבחור את הדי. ג'י הנכון עבור האירוע שלכם?
די ג יי לאירוע קטן גם אם הוא אירוע של 100-150 איש ולא אירוע גדול עדיין הוא יכול להיות שמח ביותר!
בחירת ה- די. ג'י צריכה להיות החלטה מאוד נבונה וחשוב מאוד של- די. ג'י שתבחרו יהיה "ארסנל" גדול וסגנון מוסיקה רחב ביותר, זאת מפני שבאירוע קטן לעומת אירוע גדול קריאת הקהל כאן היא מאוד חשובה ויש לשים לב של- די. ג'י יש תפקיד מאוד מאוד חשוב בהצלחת האירוע הרי בסופו של דבר מוסיקה זה חלק בלתי נפרד מהאירוע וכמעט הכי חשוב באירוע.
די ג יי לאירוע קטן צריך להיענות לבקשות של הלקוחות שלו( הם אלו שמשלמים את הכסף ) כי בכל זאת כמו שאומרים: "בעל המאה הוא בעל הדעה".
באירועים קטנים לרוב הדי. ג'י מגיע עם הגברה חשוב מאוד לשים לב שההגברה שה- די. ג'י מגיע איתה מותאמת לאירוע ז"א אם יש אירוע של 200 איש והדי. ג'י הגיע עם הגברה שמתאימה ל 100 איש זה פשוט לא יתאים לאירוע קטן לכן חשוב לוודא עם ה- די. ג'י לפני שהוא מגיעה לאירוע שההגברה שלו מתאימה לאירוע שלכם במדויק !
אז אם את מתכננים אירוע קטן: יום הולדת, בת מצווה, בר מצווה, חינה או כל אירוע אחר תוסיפו לאירוע שלכם פסקול מוסיקלי עם די ג יי לאירוע קטן שיעשה לכם שמח ברחבת הריקודים.

למה לבחור בי ?
5 כוכבים צילום מגנטים
ניסיון של +15 שנים בתחום! ציוד ברמה הגבוהה ביותר! מחירים ללא תחרות ! שיחת ייעוץ ללא עלות עם ה- די ג יי לאירועים המומחה בתחום ! פליילסטים חדשים ומגוונים כל הזמן ! !
5 כוכבים צילום מגנטים
אם חיפשת די ג יי לאירוע קטן שלך שגם ישאיר את הרחבה מלאה וגם ינגן שירים שבחרתם , אז די ג יי לאירועים ניסם שגב זו הבחירה שלך
5 כוכבים צילום מגנטים
DJ המבוקש ביותר לחינה ומסיבות .
5 כוכבים צילום מגנטים
נעים מאוד, אני די ג'יי איגואנה , והתשוקה שלי זה להפוך את המסיבה שלכם למסיבת השנה.
5 כוכבים צילום מגנטים
שיש די ג יי שהוא פשוט מעולה, המסיבה הופכת להיות הכי טובה בעיר. לכן, אין ספק שצריך לקחת תקליטן מומלץ , זהו אחת המשימות הכי חשובות בדרך לאירוע שלכם. נספק לכם הגרוב המשובח ביותר, עם מוזיקה הכי מטורפת , ולהרים את הרחבה עד השעות הקטנות.
5 כוכבים צילום מגנטים
אפשרות להוסיף חבילת צילום לחתונה - לפרטים פנו לפטריק הצלם :0507891198
5 כוכבים צילום מגנטים
די ג יי לאירוע קטן הכולל אטרקציות , אפקטים ותאורה., אפקטים ואפילו זיקוקים .
5 כוכבים צילום מגנטים
די ג׳יי לאירועים בשילוב צוות צילום לחתונה של פטריק הצלם . השילוב המנצח .
5 כוכבים צילום מגנטים
חוגגים בת מצווה קטנה עם כמה בנות ומחפשים די ג יי לאירוע קטן ,פנו לניסים שגב .
5 כוכבים צילום מגנטים
תקליטן לאירוע קטן מחיר: כמה יעלה לנו ? מחירו של תקליטן תלוי בסוג האירוע ומורכבות המערך, בציוד שהתקליטן יצטרך להביא ( הגברה ? עמדת תקליטן ? המיקום של האירוע, העונה בשנה והשעה ועוד. חשוב לדאוג לתיאום מוסיקלי על מנת שהתקליטן יבין את סגנון מסיקה אתם והאורחים שלכם אוהבים .
5 כוכבים צילום מגנטים
דיג יי לאירועים מאוד גדולים של מאות ואלפי מוזמנים .
5 כוכבים צילום מגנטים
מחפשים די ג׳יי לאירועים ? הדי ג'יי יספק לכם את כל השירים , רמיקס שאתם אוהבים.
להצעת מחיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: